(Останнє редагування: Saturday 6 November 2021 18:07 PM)
Соціальна мережа1– інтерактивний багатокористувацький
Веб-сайт, контент якого наповнюється самими учасниками мережі,
з можливістю вказування будь-якої інформації про окрему людину / персону
(дату народження, школу,
вуз, улюблені заняття і т.д.), за якою
аккаунт користувача
зможуть
знайти інші учасники мережі. Одна із звичайних рис соціальних мереж – це система «друзів» і «груп». Це співтовариство користувачів Інтернет,
які мають доступ до мережі в залежності від інтересів і географічної прив’язки,
онлайнове середовище, яке
використовується з метою
полегшення соціальної взаємодії, такі як обмін контентом, думками,
досвідом та актуальними медіа даними.
Полегшує
створення персонального профілю і віртуальних взаємин. Це
соціальна структура, що складається з груп вузлів,
якими є соціальні групи,
особистості,
індивідууми. Соціальні мережі використовуються для пошуку не тільки людей зі схожими інтересами, але й самих об’єктів
цих інтересів (спорт, музика, професії і т. ін.). У таких мережах звичайно використовується народна класифікація,
практика
спільної категоризації інформації.