(Останнє редагування: Saturday 6 November 2021 18:07 PM)
КСК (контент, що створений користувачами) – термін для
позначення онлайнових ресурсів, які створюються інтернет-користувачами, а не
редакторами, включаючи традиційних
виробників контенту, таких
як телеканали або видавництва. КСК відображає демократизацію виробництва
інформації з використанням нових технологій, які доступні всім користувачам
Інтернету. Під КСК розуміють блоги,
розміщення відео, підкастинг, фото з
мобільних телефонів і wiki-сервіси. КСК можна назвати основою для «засобів
спілкування» на противагу «засобам інформації». Це канали двостороннього
зв’язку між тими, хто створює і споживає контент і може давати зворотний
зв’язок, коментувати. Засоби спілкування або двосторонні медіа-канали - ключова
характеристика явища Веб 2.0.