(Останнє редагування: Saturday 6 November 2021 18:07 PM)
Педагогічна імпровізація (франц.
improvisation, від лат. improvisus – несподіваний, непередбачений) – знаходження педагогом
під час
навчально- виховного процесу несподіваного педагогічного розв’язку
і миттєве його
втілення. Вона охоплює чотири етапи:
педагогічне осяяння; миттєве
осмислення педагогічної ідеї і миттєвий вибір шляху її реалізації; втілення або
реалізація педагогічної ідеї; миттєвий аналіз процесу втілення педагогічної ідеї і рішення щодо продовження педагогічної імпровізації або
перехіддо запланованих раніше дій. Педагогічна імпровізація дає змогу вдосконалювати педагогічну техніку, гнучко реагувати
на труднощі, що виникають.