Педагогічна імпровізація

(Останнє редагування: Saturday 6 November 2021 18:07 PM)

Педагогічна імпровізація (франц. improvisation, від лат. improvisus – несподіваний, непередбачений) – знаходження педагогом під час навчально- виховного процесу несподіваного педагогічного розв’язку і миттєве його втілення.   Вона   охоплює   чотири   етапи:   педагогічне   осяяння;   миттєве осмислення педагогічної ідеї і миттєвий вибір шляху її реалізації; втілення або реалізація педагогічної ідеї; миттєвий аналіз процесу втілення педагогічної ідеї і рішення щодо продовження педагогічної імпровізації або перехіддо запланованих раніше дій. Педагогічна імпровізація дає змогу вдосконалювати педагогічну техніку, гнучко реагувати на труднощі, що виникають.

» Термінологічний словник