Мотивації користувачів Інтернету

(Останнє редагування: Saturday 6 November 2021 18:07 PM)

 

Мотивації користувачів Інтернету – спонукання, що викликають активність і визначають спрямованість користувачів на роботу в мережевому інформаційному  просторі. (В  широкому  сенсі  –  це  те,  заради  чого  людина виконує будь-яку діяльність.) Виділяються такі типи мотивацій (в порядку зменшення їх значимості): ділова, пізнавальна, співробітництво, самореалізація, аффілативна (вираження соціальної сутності), рекреаційна і ігрова, самоствердження , комунікативна. Мотивації користувачів змінюються з часом- поступово зменшується вага мотивів ділового та професійного характеру і збільшується вага мотивів комунікативного, корпоративного і творчого змісту.

» Термінологічний словник