Освітній стандарт2 | |
---|---|
Освітній стандарт2 (англ. standard – норма, зразок, мірило) – мінімально гарантований освітнім закладом рівень освіти. | |
Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) | |
---|---|
Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) – це основні вимоги до якостей знань особи, яка здобула певний освітній рівень та професійних
якостей, знань
і
умінь
фахівця, які необхідні
для
успішного виконання професійних обов’язків. | |
Освітньо-професійна програма підготовки (ОПП) | |
---|---|
Освітньо-професійна програма підготовки (ОПП) – це перелік нормативних та вибіркових дисциплін із зазначенням обсягу годин, відведених для їх вивчення, форм підсумкового контролю. | |
Освітня установа | |
---|---|
Освітня установа – установа, яка здійснює освітній процес за реалізацією однієї або декількох освітніх програм у поєднанні з вихованням учнів. | |
Освітня парадигма | |
---|---|
Освітня парадигма (грец. paradeigma – приклад, зразок) – сукупність прийнятих науковим педагогічним співтовариством теоретичних, методологічних та інших установок на кожному етапі розвитку педагогіки, якими керуються як зразком (моделлю, стандартом) у процесі розв’язання педагогічних проблем. | |
Освітня послуга | |
---|---|
Освітня послуга – одержання і надання в розпорядження студента навчальних продуктів. | |
Освітня програма1 | |
---|---|
Освітня програма1 – основний документ освітнього закладу будь-якого рівня, що визначає зміст основної і додаткової освіти, педагогічні технології, які використовуються, систему атестації і управління якістю освіти, а також кадрові та матеріально-технічні основи навчального процесу. | |
Освітня програма2 | |
---|---|
Освітня програма2 – програма, яка визначає зміст освіти певного рівня і спрямованості. Освітні програми поділяються на загальноосвітні (основні і додаткові) і професійні (основні і додаткові). | |
Освітня технологія | |
---|---|
Освітня технологія – технологія, що відображає загальну стратегію розвитку освіти, єдиного освітнього простору. Призначена для прогнозування розвитку освіти, її конкретного проектування і планування, передбачення результатів, а також визначення відповідних освітнім цілям стандартів. До освітньої технології належать концепції освіти, освітні закони, освітні системи (гуманістична концепція освіти, Закон України «Про освіту», система неперервної освіти тощо). | |
Освітня траєкторія | |
---|---|
Освітня траєкторія – послідовність (блок) освітніх програм і навчальних дисциплін, вибудований за певною логікою для одержання певних знань і умінь, а також документів про освіту. | |