Навчальна система | |
---|---|
Навчальна система – система, призначена для навчання користувачів. Грунтується на використанні штучного інтелекту і бази знань. Основним завданням її є ефективна передача знань в залежності від ступеня підготовленості користувачів та їх здатності засвоювати одержану інформацію. Розрізняють автономні (функціонують на окремих персональних комп’ютерах) і мережеві (розташовані на серверах Інтернету) навчальні системи. | |
Навчальна дисципліна2 (у вищому навчальному закладі) | |
---|---|
Навчальна дисципліна2 (у вищому навчальному закладі) – педагогічно адаптована система понять про явища, закономірності, закони, теорії, методи тощо будь-якої галузі діяльності (або сукупності різних галузей діяльності) із визначенням
потрібного рівня
сформованості в
тих, хто навчається, певної сукупності умінь і навичок. | |
Навчальна дисципліна1 | |
---|---|
Навчальна дисципліна1 – система знань, умінь і навичок у певній галузі науки, техніки, мистецтва, виробничої діяльності, призначена для вивчення в освітньому закладі. За змістом дисципліни бувають загальноосвітніми або спеціальними, що визначають профіль підготовки фахівця. | |
Навчальна програма | |
---|---|
Навчальна програма – це нормативний документ, який входить до комплексу документів державного стандарту освіти, розробляється і затверджується як його складова. Навчальна програма визначає організацію та зміст підготовки фахівців і розробляється на підставі освітньо-професійної програми та структурно-логічної схеми підготовки. | |
Навчальний продукт (освітній продукт) | |
---|---|
Навчальний продукт (освітній продукт) –
сукупність даних, сформованих
для
впровадження
в
навчальний
процес, зокрема в систему дистанційного навчання. | |
Навчальний об’єкт | |
---|---|
Навчальний об’єкт – навчальна інформація певного обсягу, що має самостійну логічну структуру та зміст і дає змогу оперувати цією інформацією в процесі розумової діяльності. | |
Навчальний план 2 | |
---|---|
Навчальний план – це нормативний документ вищого навчального закладу, який складається на підставі освітньо-професійної програми та структурио-логічної схеми підготовки і визначає перелік та обсяг нормативних навчальних дисциплін та вибіркових навчальних дисциплін, послідовність їх вивчення, конкретні форми проведення навчальній занять та їх обсяг, графік навчального процесу, форми та засоби проведення поточного і підсумкового контролю. | |
Навчальний елемент (дидактична одиниця) | |
---|---|
Навчальний елемент (дидактична одиниця) – мінімальна доза навчальної інформації, що зберігає властивості навчального об’єкта. | |
Навчальний план | |
---|---|
Навчальний план – документ, що визначає склад навчальних дисциплін, що вивчаються в навчальному закладі або на певному щаблі освіти, обсяг і послідовність їх вивчення, розбивку по навчальних періодах, види і терміни проміжної атестації. | |
Навчальний проект | |
---|---|
Навчальний проект – це організаційна форма роботи, яка орієнтована на засвоєння навчальної теми або навчального розділу і становить частину стандартного навчального предмета. | |