Шановні користувачі системи МООDLE!
З 22.00 годин 2.04.2023 до 3.00 години 3.04.2023 система дистанційного навчання перебуватиме в режимі технічного обслуговування
Для нормальної роботи в системі МООDLE до неї слід заходити через стандартний браузер (Firefox, Chrome, Edge, Opera) прямо з офіційного сайту ДТЕУ ("Система дистанційного навчання" або за посиланням cdn.knute.edu.ua). Не рекомендується використовувати для цього доступний для вільного скачування у мережі Інтернет (особливо на Android системах смартфонів) додаток МООDLE, який у багатьох випадках не працює стабільно. Рекомендується у подальшому працювати тільки через браузери.
З технічних питань (редагування інформації, реєстрація в "Особистому Кабінеті ДТЕУ") на сайті ДТЕУ, надішліть листа зі своєї корпоратівної пошта (листи з інших адрес не розглядатимуться), за адресою info@knute.edu.ua.
При виникненні проблем із корпоративною поштою (Office 365, Teams ) надішліть листа із запитом на e-mail: scherbachenko@knute.edu.ua (Богдан Щербаченко) з прикріпленим фото перепустки ДТЕУ для ідентифікації.
При виникненні проблем «МІА: Освіта» надішліть листа із запитом на e-mail: o.leschenko@knute.edu.ua (Лещенко Олександра Олександрівна)
З технічних питань (реєстрація студентів і викладачів в системі Moodle, відновлення доступу), встановлення Програм, Робочих програм та тестів, інших навчально-методичних матеріалів, а також консультацій, надішліть листа, зі своєї корпоративної пошти (листи з інших адрес не розглядатимуться), за адресою v.suprovoddn@knute.edu.ua.
Нач. відділу супроводу дистанційного навчання ІОЦ ГЦІТ ДТЕУ Роганов Володимир Петрович (тел. 099-090-25-65) v.roganov@knute.edu.ua